Regulamin

1. Realizacja zamówienia
1. Zamówienia można składać wysyłając email na: info@kopertybabelkowe24.pl, dzwoniąc pod numer 783368847 oraz wysyłając fax na numer: 12 3917304
2. Czas realizacji zamówienia to do 2-7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku.
2. Formy Płatności
1. Występują następujące formy płatności:
a. zapłata u kuriera przy odbiorze, tzw. pobranie

b. przedpłata – przelew na konto bankowe

c. szybkie płatności online poprzez przelewy24

Dane do przelewu to:

Eko paper Paweł Leńczowski

numer konta: 72 1140 2004 0000 3702 5328 5706
3. Faktury VAT
1. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę Vat. Stawka podatku Vat na nasze produkty to 23%. Ceny na naszej stronie to ceny brutto.
4. Dostawa
1. Odbiór osobisty możliwy tylko w:
Eko Paper Paweł Leńczowski
Januszowice 116a,
32-090 Słomniki
Obiór osobisty jest mozliwy po złozeniu zamówienia z co najmniej  jednodniowym wyprzedzeniem.

BRAK ODBIORÓW OSOBISTY W KRAKOWIE
2. Koszt wysyłki kopert bąbelkowych to 16-20 zł  za jedną paczkę w zależności od wagi tej paczki. Każda następna paczka to koszt 32-40 zł.

5. Reklamacje i odstąpienie od umowy
5.1 Odstąpienie od umowy
1. Na każdy nasz produkt dajemy gwarancję i 100 % zadowolenia klienta. Jesteśmy przekonani, że nasz dobrej jakości towar spełni Państwa oczekiwania. Gdyby tak jednak się nie stało jako konsument mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego:
a. pisemnie na adres: EKO PAPER Paweł Leńczowski, 32-090 Słomniki, Januszowice 116a
b. w formie elektronicznej na adres: info@kopertybabelkowe24.pl
1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
6. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
7. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
8. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
9. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj.
EKO PAPER
Paweł Leńczowski
Januszowice 116a
32-090 Słomniki
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład pismem wysłanym pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
11. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
12. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
13. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5.2 Skutki odstąpienia od umowy
1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
2. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
4. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
5. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5.3 Reklamacje
1. Reklamacje można składać mailowo na adres: info@kopertybabelkowe24.pl albo pisemnie na adres:
EKO PAPER
Paweł Leńczowski
Januszowice 116a
32-090 Słomniki
2. Reklamacje będą rozpatrzone do 14 dni roboczych.
3. EKO PAPER Paweł Leńczowski jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu Cywilnego.
4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@kopertybabelkowe24.pll EKO PAPER Paweł Leńczowski zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Zamówienia na koperty bąbelkowe można składać poprzez naszą strone internetową www.kopertybabelkowe24.pl,  telefonicznie 
tel: 783368847 lub e-mailem na podany adres info@kopertybabelkowe24.pl